G1409新3 首派蝴蝶邨 太細真係唔夠住!
-
如果自己鐘意個地方,點解唔自己裝修改門呢?3人家庭俾4人單位你都嫌細!
-
咁實則係幾多呎先?話得係4人佢派俾你3人住點計都無蝕啫,廁所細其實舊公屋有個好處係可以拆牆,自己再改幾大都得
-
269呎四人單位?你系咪得罪左个保安呀
-
保安話 以前住8個都係咁 咁呢個好多年前 真係無辦法 而家咁樣住8個真係會癲
-
蝴蝶邨全部係3人單位
-
蝴蝶邨嗰啲單位係叫7P(即係舊長型細型單位),個P字應該係徙置區年代編配標準嘅一個人,而家一個人點都兩三個P啦
難 -
蝴蝶邨長派長有,3人住真心細,2人空間就大啲,地方適合與否得自己知,祝下次派心水。
-
我覺得兩公婆住就啱啱好,多個小朋友就迫啲。不過周圍配套都唔錯,唔嫌細左少少都可以。
-
蝴蝶邨不是全部統一尺寸?話就話24.9平方即268尺,實際240尺左右?
-
二百六十幾尺三人真係細,祝下派心水
-
G1408新3 我都係6月中第一次收到信派蝴蝶邨,但係係一個特殊單位。單位較細,唯有等下次再派
您可能會有興趣:
網友最新回應:
Copyright © 2022 u8hk.com. All Rights Reserved.




