哥哥申請單人公屋想加埋懷孕妹妹可否轉3人家庭?
-

哥哥18歲就申請緊單人公屋,宜家30歲,想加埋妹妹排隊,但妹妹懷孕中,個妹夫不負責任,請問咁樣係咪計三個人排隊?網友點睇?
- 叫阿妹搵社工,呢啲情況有得快啲
- 搵社工唔會有得快囉!香港1年有幾多單親家庭,點解會比某一個特快?跟哥哥做3人家庭可幫哥哥早日上樓,但哥哥第日結婚,妹妹第日結婚就要兩家住埋一齊,倒不如妹妹同個bb 2人申請;哥哥第日自己結婚加埋太太,兩兄妹咁後生,只有家庭申請先有望排到。
- 單親同正常人咁排 有社工都冇用 我單親有社工都係正常排緊
- 朋友個妹社工用恩恤安置,前後九個月上左樓
- 將來嘅嘢冇人知 大家會有自己家庭 應該妺妹自己和B另外申請 會好啲 
- 小心上咗公屋BB老豆會出現架啦!
- 無佢名,出現有用?
- 小心個妹好過啦😏
- 如果兄妹一齊都不婚,一齊住冇乜問題,但其中一方組織家庭就攪笑,未婚住喺嗰度嗰個瞬間會變成多餘嗰個。長遠嚟講分開申請好過,阿妹個B都會長大,到時都需要私人空間。
- 搵社工幫手, 講到非常淒慘,非常可憐。大住個肚,無家可歸。畀男友飛,畀男友虐待。應該可以快啲,快啲,再快啲
- 其實點解妹妹同BB兩個人去申請呢?搵社工幫手睇吓點處理會好啲
- 妹妹自己申請會好些
原文:https://www.facebook.com/groups/649256063541218/posts/852858099847679
您可能會有興趣:
網友最新回應:
Copyright © 2022 u8hk.com. All Rights Reserved.




